Agility

16.10.2013 19:59

Agility - o tomhle sportu jsem slyšela hrozně moc. Dokonce jsem se dívala i na videa profíků, kteří mají perfektně zmáklou techniku a o to víc jsem tento sport chtěla s Marley vyzkoušet. Včera 15.10. 2013 dosáhla Marley 8 měsíců a já si řekla, že už může být ten pravý čas pomaličku začít. Na první hodinu jsme šli ve velkém očekávání - bude to Marley bavit? Nebude se třeba bát tunelu? Tyto obavy nám však Marley vyvrátila hned při prvním pokusu o proběhnutí tunelu! Jakoby to měla už dávno v krvi! Jakmile zjistila, že za každé proběhnutí "tou dlouhou rourou" dostane dobrý pamlsek a veeeelkou pochvalu, tak nebyl problém být v tunelu pořád a to i bez povelu ...  Z první hodiny jsem byla opravdu nadšená, protože na první dojem hodně dám. Velice mě potěšil i profesionální přístup trenérky Ivy Kremláčkové, která hned na začátku neodpustí žádnou chybu a musí se makat na 100% a přesně tento dril nám sedí! :-) Doufám, že tento sport bude Marleynku i nadále bavit, abychom u něj mohli zůstat! :-) :-) :-)

—————

Zpět